kenapa kawan kadang-kadang lupa apa yang kita semua telah lalui.
aku masih teringat kisah beberapa minggu yang lalu di mana aku bawa pulang seorang kawan dari tempat blaja ku ke KL.
manakala kawan di KL tu ajak lepak, tapi aku memang penat so tak dapat join lah. tapi mamat sorang ni emo sangat pehal enath. aku tau sangat prangai dia ni, dari sekolah rendah kot main sama-sama. tapi aku tak sangka kau boleh buat aku sakit hati malam tu.
aku minta tolong sikit, tapi kau suruh aku ingat balik. ohh, kononnya aku ni suck gila?
aku taknak ungkit, bila kau takde kete dulu. aku pun takde kete lagi. tapi sebabkan ade lebih kete kat umah, aku usung kau ke mana saje!
No comments:
Post a Comment