Sunday, 8 August 2010

Ahad yang membosankan

kenapa hari ni aku rasakan sangat bosan? padahal minggu akan datang ni aku ada test dengan quiz! Ohhhh, jangan kata aku makin malas..tapi itu lah yang realiti.
kawan-kawan seronok berfoya-foya. Jadi, aku pun naik malas nak belajar bila dah tengok kawan-kawan pun macam tu.

Bangun pagi agak lewat jugak hari ni. Lepas mandi, aku pegi makan dengan kawan sebilik. Kedai murah tutup hari ni, jadi terpaksalah pegi kedai cekik darah. Aku tak kisah cekik, janji makanan sedap dan berbaloi-baloi. Tapi member aku tu macam terpaksa je muka dia?! hehehe..




p.s : bila la aku nak keluar dari tempat yang serba bosan ni? hari minggu je, aku mati akal nak buat ape!

1 comment:

Anonymous said...

hope u will get DL for this sem.
make sure pump up as always